« Bon Jon Jovi lover? Boy, you sure wish you could have been me today. | Main | Yes, me too... »

July 23, 2005

TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://www.typepad.com/services/trackback/6a00d8341c79c353ef00d83486089669e2

Listed below are links to weblogs that reference All Forehead:

Comments

Feed You can follow this conversation by subscribing to the comment feed for this post.

Rhi

Oh my god you're so cute in this picture!
Bangs could be fun...

ViVi

I hear you. I'm doomed to have bangs forever. :(

irene

you are so cute! I have the same problem, but you know what comes with bangs? zits!

Flare

Irene- I know! Such is life! :)

Matt

Yeah, like any of the male vistors here are looking at your forehead.

You are so funny though... like you need to worry.

jess/ ncn

yeah, i don't know... bangs would be fun, but you look pretty damned cute as is!
the angle of the photo is accentuating the forehead, and dimishing the look of your chin.
i have a frustratingly small forehead, tho, so i know what you mean....

Jean

A high forehead is supposed to be a sign of intelligence (unless it is related to a receding hairline--clearly not the case with you)!

Jean

In case my punctuation leaves any ambiguity, I meant the receding hairline is not true in your case--not intelligence!

Karla

That's a cute picture! If you saw me without some hair over my forehead, you'd know the meaning of 'too much forhead.'

cncz

i have a huge gimongous forehead, but every time I get bangs, they just creep over to the side and amplify the fact that i have grungy bangs and a huge forehead. i am anti-bangs, too hard to maintain. Also I find my forehead looks less crazy if I have glasses on.

ms. mac

Oh, but you're gorgeous!

nardac

I think that photo says more about the wide angle on the camera than your actual forehead. But, long sweeping bangs are soooo Parisienne right now... are you gonna join the herd?

Antipodéesse

You are so cute and photogenic! Just be thankful your forehead isn't lined like mine! I can't be without my fringe/bangs, whatever!

pt

ppfffff! you're forehead is excellent. NEVER hide your beauty :D

nisha

do you know how to get a small forehead because i have a big one?

Sahar

u guys r the lucky ones i wud much prefer a huge forhead then my tiny 1!! any one got any hair styles 4 sum1 wiv a small forhead email me pls!

camille

Oh don't be so scared about the way you look. In that snap you look soooooooooo cute!!!

joyce

girl, ur forehead is half the size of mine. and ur pretty too, so u have nothing to worry about!

Frankie

i have the same problem and i really hate people who lie to me and say "your forhead is fine, u have nothing to worry about" there all liers

Frankie

the truth to shed a tear is better than a lie to see a smile

Dolly

You look pretty good but you should totally get bangs because I don't get zits or pimples. But that might just be some kinds of people, you might be one of those people!
Love<3,
Dolly^^
_

??

ur forehead is not small but it is not enourmous either. it's just big thats all but u look pretty so it kinda doesnt show.

ATHENA

YOUR FOREHEAD IS COOL..YOU BETTER NOT SEE MINE IT SUCKS...............

maricarmen

you look really cute ..i have a big forehead too and i recently discovered why and its becuase it shows that your a very determined person

The comments to this entry are closed.